Kontroly plynových kotlů se musí provádět minimálně jednou za rok. Ideální jsou měsíce květen až srpen. Přes topnou sezónou nelze pro vysokou poptávku všechny pohledávky uspokojit a v případě nenadálých poruch v topné sezóně upřednostňujeme stálé zákazníky, co dbají na pravidelné kontroly.
Servisní kontrola je vždy provedena za dodržení předepsaného servisního postupu. Po zpracování dat a uložení technické dokumentace do naší databáze zákazníků je servisní a emisní protokol zákazníkovi odeslán poštou, či na e-mail. U stálých zákazníků máme díky databázi přehled o stavu plynového zařízení.
SERVIS 24 Volejte v případě poruchy: +420 777 637 157 +420 776 637 157 |
SERVIS 365 Volejte v případě revize +420 774 637 157 |
Kde nás najdete: Masarykovo náměstí 63/43 Po - Pá: 7:00 - 9:00 |