Prohlídky plynových kotlů se musí provádět minimálně jednou za rok. Ideální jsou měsíce květen až srpen. Na podzim před topnou sezónou nelze pro vysokou poptávku všechny pohledávky uspokojit. V topné sezóně upřednosťnujeme zákazníky požadující naléhavý servis v případě nenadále poruchy, před zákazníky, kteří si na prohlídku kotle vzpomenou na poslední chvíli před topnou sezónou. Nenechávejte prosím prohlídku plynových kotlů na začátek topného období, ale kontaktujte nás v měsících květen až srpen.
Upozorňujeme, že součástí servisní prohlídky kotle, je i prohlídka spalinových cest. Servisní prohlídka je vždy provedená za dodržení předepsaného servisního postupu, a to včetně emisního protokolu. Po zpracování dat a uložení technické dokumentace do naší databáze zákazníků, je servisní protokol zákazníkovi odeslaný poštou. U stálých zákazníků máme díky databázi přehled o stavu plynových zařízení.
![]() |
SERVIS 24 Volejte v případě poruchy: +420 777 637 157 +420 776 637 157 |
SERVIS 365 Volejte v případě revize +420 774 637 157 |
Kde nás najdete: Masarykovo náměstí 63/43 Po - Pá: 7:00 - 9:00 |